nyári hiánypótló

2010.07.05. 20:50

Akkor baráti 1 hónap kitérő után, a sikeres Sportszeletes party után (nah milyen volt, nektek hogy tetszett ?:) ) nézzük, hogy milyen nyári anima programok várnak ránk 2010 nyarán.

A hétvégén július 9-én pénteken a Heineken Balaton Sound-on a Heineken Nagyszínpadon lépnek fel, ami a Nagyszínpados felhozatalt illető elég jó társaságot jelent :). Szóval, aki ott lesz, az számoljon be majd az élményeiről, ha kijózanodott!

Eztán a Hegyalja fesztiválon július 14-én tolja majd Gergő és Zsolt a dj set-et.

Pörögnek ezután az EFOTT-ra, ahol is július 17-én este 10kor a koncert/live formáció Fannival, majd 11-től dj-settel lépnek fel - ezt az anima myspace oldalon láttam, az effott oldalán pedig asszongyák,  hogy az OTP Junior Koncert Arénában éjféltől lesznek szombaton. Noh hát addig sok minden történhet, szóval majd meglássuk.

A fesztiválsort az Alterababa feszten, Körmenden folytatják július 22-én.

A továbbiakról, a Félszigetről, a SZinről és a többiről majd még folytatjuk, addig még úgyis bővülhet a koncertlista, amit figyeljetek mindenképpen az anima sound system myspace oldalán a koncertlista, ami frissül szépen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://animasoundsystem.blog.hu/api/trackback/id/tr962131767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása