A metropol online változatában nagyon jó cikk jelent meg az animáról "A humor is lehet gyilkos" címmel.

Prieger Zsolt válaszol az albummal, új számmal, jelenlegi zenekarral, A38-as bulival kapcsolatos kérdésekre.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animasoundsystem.blog.hu/api/trackback/id/tr90833504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niksim 2008.12.21. 19:44:52

És 28-án, Szombathelyen mi várható? Esetleg némi részrehajló extra többlet a lokálpatriotizmus jegyében? ;) Szintén Phreekdilla lesz az MC? Különben wow és hm, Prieger Fanni de megnőtt! Kezdem öregnek érezni magam a magam 28-ával. Különben nagyon kíváncsi vagyok. :)

zerushunter 2009.05.01. 20:14:06

@Niksim:
sajna én a szhelyi koncerten nem tudtam ott lenni. valaki tud írni a koncertről?

zerushunter 2009.07.13. 20:56:04

a szombathelyi koncerttel kapcsolatban találtam egy blogbejegyzést: atom.blog.hu/2008/12/29/koncertek_15
süti beállítások módosítása