Helo szia szevasz,

Szokásomhoz híven az anima myspace oldalára vetődtem, és mit látok a koncertek között.. Július 16 Erzsébet tér LIVE, ami annyit tesz, hogy az élő koncert formáció lép fel és nem a zsolt-gergő páros (dj set).

vazze, sajnos nincs esélyem egy normális fesztiválra sem lemenni idén valószínüleg, így be kell érnem ilyen csuda lehetőségekkel, mikor megnézhetem az animát. Gyertek el minél többen, nem fogtok szerintem csalódni. Gödör felett? tud valaki erről közelebbit? lesz ott valami megmozdulás? (További anima koncertek időpontjai publikálva erre)

Itt teszem fel a kérést- kérdést, hogy társírókat keresnénk a blog szerkesztésére. Aki megy sound-ra,szigetre, esetleg fanatikus anima rajongó, az jelentkezzen az email címemen.

Az animásoknak meg jelezzük, hogy nagyon várjuk már a klipet, alig várjuk, hogy bepostolhassuk ide. :)

update: (lindalány commentje nyomán, csak mindenki láthatja így, aki lusta kommentet olvasni, az is)

Július 16 csütörtök este 19h30 kor ingyenes koncertet ad az Anima teljes felállásban a Városháza téren (ahol a Pálinkafesztivál szokott lenni)

Én mondjuk Deák térről tudtam. Már nem tudom mi micsoda:)

A bejegyzés trackback címe:

https://animasoundsystem.blog.hu/api/trackback/id/tr491237244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zerushunter 2009.07.13. 21:06:57

szerintem a Gödörben lesz a party, mást nem tudok elképzelni...

lindalány 2009.07.15. 21:03:24

Július 16 csütörtök este 19h30 kor ingyenes koncertet ad az Anima teljes felállásban a Városháza téren (ahol a Pálinkafesztivál szokott lenni)

zerushunter 2009.07.15. 22:39:49

@lindalány: köszi az infót, bejegyzés frissítve!!
holnap party!
süti beállítások módosítása